2 september 2015

Julen på IKEA 2015 - en sneak peek.








ÅHH KÄNSLAN, NI VET KÄNSLAN


Att veta vart paketen är men att icke få röra, den känslan, då när det kliar i varje del av ens kropp, då en bara vill ta upp och klämma på vartenda paket DEN känslan. Den känslan ser jag i fotot ovanför och jag skulle gärna vilja skapa den åt mina bonusbarn.  Jag bara älskar det. Det är liksom lite speciellt att ha julen så nära i sitt eget sovrum, det gör magin mer verklig och magisk. Fantastiskt.










Annars är det mycket pasteller, skira material och ljuvligheter i årets kollektion. Jag gillar det som vanligt men det är inget jag kommer pynta granen med hemma. Men det kommer definitivt finns saker för precis alla, det gäller bara att vara där i tid, Förra året kom jag dit precis när de höll på att plocka upp och jag forcerade både ikeatanter och avspärrningarna för att ta mig fram till det jag ville ha.















Så ja, förhoppningsvis finns det något för alla, vare sig du gillar rött, silver eller guld  Jag är iaf spänd på hur IKEA-julen kommer se på riktigt, up front. & snart är det dags! Längtar!





Alla bilder lånade från IKEA.com




3 kommentarer:

  1. De verkar verkligen ha fina julgrejor i år! Ska bli riktigt spännande att se allt på nära håll:)

    SvaraRadera
  2. Brukar inte vara ett större fan av julen på IKEA. Men i år ser det ändå lovande ut, även för min del :3 Det gläder mig mycket och jag ser fram emot att få strosa runt bland tomtar och glitter i det stora varuhuset ^^

    SvaraRadera
  3. Åh va härligt! Brukar alltid ta mig till Ikea just om juldekorationerna tas fram, då börjar julplaneringen för min del*längtar *
    Tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!